Pytania i odpowiedzi

Jak złożyć zamówienie?

  1. Zaloguj się na swoje konto użytkownika.

  2. Przy każdym produkcie znajduje się duży pomarańczowy przycisk "Do koszyka". Po jego kliknięciu produkt znajdzie się w koszyku.

  3. Po dodaniu produktu do koszyka zostaniesz zapytany czy kontynuujesz zakupy, czy chcesz przejść do realizacji zamówienia.

  4. Jeśli chcesz zamówić więcej niż jedną sztukę produktu, jego ilość możesz edytować w koszyku.

  5. Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w odpowiednim miejscu w koszyku.

  6. Wybierz metodę płatności i wysyłki.

  7. W ostatnim kroku kliknij "Kupuję i płacę". Pojawi się informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji, a także numer Twojego zamówienia, który warto zanotować.

    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Jedynym czynnikiem, który ma wpływ na czas realizacji zamówienia jest dostępność produktu na magazynie. Przy każdym produkcie znajduje się status, który informuje, czy dany produkt posiadamy obecnie na magazynie i czas wysyłki który wynosi zwykle 24 godziny. Każdorazowo przed dodaniem produktu do koszyka sprawdź czas w jakim jesteśmy w stanie go dla Ciebie przygotować.

    Pracujemy od poniedziałku do piątku od 9 do 17.

    Jakie są sposoby wysyłki?


       

    • Przesyłka kurierska w 24h

    • Przesyłka kurierska w 24h

        

    • Przesyłka w 48 h, doręczenie pod wskazany adres.

        

    • Odbiór w paczkomacie, który wybierzesz podczas zamawiania



    Jak otrzymać darmową przesyłkę?

    Wystarczy, że wartość produktów w Twoim koszyku wyniesie lub przekroczy 300 zł.



    Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Tak, wystawiamy fakturę VAT zamiast paragonu na każdy sprzedawany przez nas towar. Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Wymagane dane to: nazwa firmy, adres i NIP.

    Fakturę dołączamy do przesyłki z zamówionym towarem.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl